Fredag:

Morgonen passerade såfint när jag hade min pälsboll Sylwester och Hunden Snoddas. Bägge fick mat  mn istället för att ha bägge samsasom utrymmet i min lägenhet så delade jag in köket och vardagsrummet till sylwester så får snoddas husera i hallen och skrämma bort eventuella dörrförsäljare =D

Ett hönsnät gör att sylwester lugn kan gå omkring på sitt område utan att snoddas går ini hans område. Husfrid är vad som blir =D husfrid med en nöjd katt och en mindre glad snoddas som självklart vill leka med katten men svårt när katten inte gillar snoddas. Han ser nästan skrämd ut över att ens snoddas befinner sig i hemmet.

Idag slutar jag kl 14 och vi har en håltimme på 2 timmar så nu tar vi död på den genom att vi skriver ut allt matrial som vi behöver och som finns tillgängligt för oss.  Och jag skriver inlägg. =)

Det blir att ta en liten lur på 20 minuter innan jag tar på min mina snygga joggingskor för att springa en lång runda med snoddas innan jag tarmig till mamma för lite god mat.

Dagens ämne är Minnesteorier =)

jag har annat i tankarna  ;)


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?