.....

Dagen har sett bra ut. fick mig ett ryck att skriva in det jag läst i boken "Vår demokratis värdegrund" i datorn. Det tog lite längre tid än vadjag väntat mig eller så läserjag verkligen från sida till sida och nbankar in kunskapen i boken. Det ärjuinte mneingen, iallafall inte nu när jag har en tenta på måndag och en individuell skrivining att skriva på projektarbetet.

Nu orkar jag inte vara pålärcentret mer för jag får en en oro i kroppen nr människor härjar om at t skolans datorsysteninte fungerar som de ska. Trots att jag har stängt till min lilla boning så är det hörtbart.

Nu ska jag hänta min grabb på skolan och handla de som behövs.
Idag blir det specialsoppa med vitaminbomb samt pannkakor till.

Sedan se ett avsnitt av " how i meet your mother"
 Värdens underbaraste serie att följa föruton Navy CSI

/ Ha en bra eftermiddag people
PÖZ

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?