Mammas Stolthet


Allt gick bra hos logopeden för sonen trots att han försökte testa logopedens gränser men efter att kort komma till instinkt att hans försökt var för gäves så började han göra som logopeden önskade. Dem arbetade mycket bra .
-logopeden frågade om han tycker om att sjunga och gissa vad han började sjunga...

- " botten is nådd... hur låång kan man gåå hu lååångt kan man sjunka hur kass kan man mååååååååååå"

i klar stämma..

Logopeden fnissade och blev glad att han kunde orden..  När jag kom in i rummet igen efter att ha observerat bakom en glasfönster så förklarde jag att den melodin han nyss sjöng var en snabb låt som Timbuktu skrev och sjunger.  Logopeden blev ännu mer imponerad då det är så många ord att minnas och att uttala..
Gissa om jag e stolt över min gosse, super stolt !


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?