Logped med grabben

Sitter och väntar in tiden för att hämta grabben på förskolan eftersom vi har en tid idag hos logopeden. Grabben gillar verkligen att gå till sjukhus och tandlälkare Tack vare att det finns en hemsida som sjukvårdsrådgivningen har gjort.
Den har varit till stor hjälp för att visa honom hur det går till på sjukhusen och de olika behandlingar de gör.

Logopeden ska arbeta med grabbens grammatik och strukturuppbyggnad.
Det min grabb har är en sorts av språkstörning.  Han lärde sig prata verbalt när han var 4 år helt men fortfarande finns det mycket att arbeta med.
Han försvinner i sin fantasi med sina repliker från favoritfilmer. Han gillar fortfarande att jag ska sjunga honom till sömns och läsa samma saga (SÅ klart!!! ) .
Senast i raden är att jag ska sjunga " The botten is nådd" av Timbuktu.
Klart jag ska sjunga hela melodin så det var bara för mig att leta med hjälp av internets stora värld.

"yaro hey " är grabbens favoritdel samt refrengen.. men likt förbannat ska jag sjunga HELA melodin.



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?