Tisdag:

Sitter på en föreläsning om hur jag ska göra en observation som ska göras med Sara på fredag.  Det är en jädra massa skrivningar att göra nu och det är bra tufft. När fan kommer andningspausen?
DAgens aktiviteter när efter skolslut nu vid 15:30 är :

Hämta grabben på skolan,
göra maten,
käka och diska upp ,
Skriva klart upggiterna (8 frågor) 
natta Grabben. 


Sömn 

Tja ,det verkar som att jag har en natts arbete framför mig.
Vill inte vara trött på grupparbetet fö rjag kommer bli så seg och ineffektiv.
Nu packar jag ihop för allt e urtjatat. känns somjag inte hade behövt komma in idag.

Dt som är bra som tar upp mig i motivation är att jag klarade yttterligen en skrivuppgift.Fick G på mitt individuella projektarbete.  Jag är nöjd.


Ses people 

 


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?