Inspelad föreläsning

JAg är så trött på lärandet om moment b att jag kräks på allt ihoppa men å andra sidan så kanjag det nu  ha ha
 jag har gjort det jag ska för idag och då har jag ändå följt med min son på kalas i dag hos en klasskompis som fyller år.

-det jag ska göra sedan när grabben min somnat för natten är att skriva på frågorna annnar har jag gjort det jag ska för idag . jag känner mig bra med mina insatser.

få seom jag inte kan gå till sängs vid midnatt ist'llet för halv 2 på natten som hag brular för att jag läser inför morgonen  efter.

Snön ligger vit och fin på marken här och det är underbart.
tomten komer om 4 dagar och jag harinte handlat alla julklappar änu så det får bli dagen innan.
men jag vet vad jag ska ge alla det är bara det att jag inte funnit tid att köpa det som är själva problemet.

 ha en trevlig kväll på er där ute och tänk inte grått nu om måndagen hi hi


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?