GODKÄNND !!!

När jag kollade min studentmejl såg jag rubriken " Moment A" , när jag sedan öppnade mejlet och läste allt ståd det att jag blev godkänd för att jag hade förstått kursen trots att jag inte levererade till 100 procent med den språkliga skrivingen. Jag är nöjd som attan och mina smilgropar håller sig nog hela näst vecka om nu inget annat besked skulle kunna toppa det. he he Men man hopas alltid på det bästa. Imorgon har jag två observationer att göra med min studiekamrat Sara. Hoppas Observationerna och Moment B blir godkännda med. Poäng inväntas så man kan fortsätta få studiemedel för nästa termin. Övrigt: Är så Glad för min Vän mia. Grattis mia. Jag är otrolgit glad för din skull. Ta hand om dig och tänk efter före så läser sig allt.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?