Duktig student

Idag har man försökt vara en diciplinerad student. Har funkat dock relativt bra med vissa hinder men jag kan vara nöjd för vad jag åstakommit.
Har skrivit klart på 2 av de 4 frågor i moment B delen om Åedadodiska teorier om utveckling och lärande, samt skrivt kladdtext till de andra 2 frågorna.
Min studiegrupp vill vara flitiga genom att ta hand om frågorna så fort som möjligt för att få vara helt fria från studier under julen och den lilla avgbott vi har fått in på schemat. Det ÄR högst ovanligt att vi ens HAR lediga dagar då all vår tid spenderas på Just ja! STUDIER. Man läser, försöker förstå och man skrver lite för att läsa lite mer för att kunna lite på hum så där förberedd inför en föreläsning.

Sitter här och har fastnade helt framför Maffia wars på Facebook. Café världen får jag ine ens upp på min laptop, jag får skita i den nu tills jag är i skolan.
Jag hade lite att ta ut i agression för jag kaninte annat än att känna mig lite så dr lagom glömd av en viss person. Ringde människan och denne försökrade att jag icke var glömd. När ens telefon är väldigt tyst så kan manju börja undra om telefonen fungerar.

Idag bakades pepparkakor med min son och allt var frid och fröjd i 15 minuter. Sedan tappade lilleherrn intresset för baket och började leka med katten sylwester istället så jag bakade peparkakor samtidigt som jag höll på med maten och göra iordning köket. I dessa stunder saknar jag tvåsamheten. En tvåsamhet som fatisk fungerar som en enhet. vilket inte alls gjorde med Tim.
Kan man önska om en tvåsamhet av tomten månne? JAg ska försöka göra det.  Den som lever får se.

Nu ska jag försöka göra en halv fråga till klar innan jag går till sängen för sömn.

Pözz

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?