Torsdag: Pannkaks dagen =)

Somnade med min lille ängel igår vid 21 vilket var helt underbartt. Har inte loggat in på internet när hjag är hemma då det finns hela tiden något att göra hemma. Har pappershögar att ta mig igenom och alltid oiordningplock att göra efter min virvelvind på 6 år.

Gick upp först 10 över 7 vilket jag fick sota för men det gör inget då jag inte stressade mig eller min grabb under denna morgon. Idag är det näst sita dagen för mina grupper och nydss fick jag en bukett blommor.
Min kollega lotta är coh inhandllar mera kaffe  och nytt mjölkpaket då dessa vuxna människor tydligen har upptäckt att svenskt kaffe är underbart gott.  1½ paket i veckan går det åt.

Nu ööite rast och jag sitter med mina mackor. brödet är mitt grkeiska bröd jag bnakar varannan vecka . Min  grabb älskar brödet men avskyr kanterna !  kaninte begrip a meg på varför kanterna inte är lika goda.  Min  mamma söger att han härmar mig men jag har inte petat bort brödkanterna på mycket länge.

Idag blir det pannkakor med honung . Igår gjorde jag första frasnk grönsaksgryta(raratouil) men den gick inte hem som den brukar med min son så jag ställde mig och göra lasagne vid 17 vilket gick hem hos grabben min.

idag bråkar föresten 4 datorer vilket förmin del betyder att jag får stanna kvar efter dagens slut  för att åtgärda problemen dessa 4 datorer ger mig en attetyd om!
Avskyr när datorer har en attetyd mot mig!

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?