Tisdag: redan ?

20 minuter kvar av tisdagen och min lill eängel samt pälsbollen ligger utbredda i min säng.

Vardagenär osm den ska vara i hemmet... "suck"

Dagen spenderades mestadels hemma. Vi gick ut mest för att få frisk luft , lära sig hitta balansen på sin cykle samt inhandla mjölk och ost till kvällen.

Dagens skit i byxorna:
En paddhelvete är i cyklenboden och självklar skull den sitta och hänga  3 cm från min sons cykel! Pador ger mig rysninger som andra får när de ser en spindel eller annat osm skrämmer en.
Paddan var borta när vi lade in cyklarna i cykleförrådet igen till kvällen. Skönt!

Gårdagen var jag på jobbet och letade fram nytt matrial dom skulle användas till torsdagen och fredagens  data timmar. Det är även de sista som jag gör innan min skolstart igen till universitetet. Matriallet denna och sista vekca blir att lära dem söka jobb genom nätet, isa dem hur de gör. visa dem hur de kan använda datorn till deras ärande i svenksa undervisningen.
Allt har känns rätt bra när jag lyckas ta fram matrial som verkligen passar alla i de bägge gruper som jag har om torsdagar och fredagar.

På södag böjrar Fastan RAMADAM.
kommer bli tufft då jag även denna gng studerar samt har födelsedag under faste tiden..OJ vad kul jag tycker att detta är! NOT!


Min grabb börjar nästa vecka på skolan då han har haft enbart fritids dessa tre veckor.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?