Tisdag: ledig men jobbade ändå

Idag tänkte jag vara helt ledig såjag fick mysa med min lille älskling men se det fick man ju inte.
Chefen sms ade mig om att hon skulle vara inne på kontoret i min stad idag så det var bara att ta sig in til jobbet då.
anledningen var att tre datorer har fortsatt att vara på  ett vresigt humör att jag nästin till tappat humöret. menbara nästan!
Problemet lwstes tillsammans och vi är bägge glada över att jag nu inte behöer komma 40 minuter innan mina handledninsgs timmar börjar.

Min son fick vara med idag på jobbet. Han blev helt exaltiskt över att få följa med och hälsa på. Ine problem för min del eller jobbets del då jag itne har några aktiva studetimmar utan nu ällde det som sagt uppdatering och komma på vad datorernas problem var.  Min lille älskling satte sig framför en av datorerna och var så öjd och belåter att få se sin favorti  aktivitet på datorn.  Tandläkaren  genom sjukvårdsrådgivningens hemsida.   Sjukvårdsrådgivningen har en barnerns väntrum där de visar i små filmer och i djur vad man kan få göra i sjukvårdens välrd om man gör sig illa eller om man behöver gå till tandläkaren. Ett oehört nyttigt interaktiv aktivitet men en del av grafiken suger rejält  men annars är den bra
Spana in själva så kan ni se.

www.sjukvardsradgivingingen.se

Regnet har kommit till min stad och det har påverkat lite mitt hmör känner jag. varför vet jag inte mn jag har kännt mig trött hela dagen.


Lägger upp bild på min sylvester.
Hans utbildning i att bajsa i lådan  går inte  mer frammåt än att han bara bajsar på golvet. visserligen alltid på badrumsgolvet men hade käns bättre om han kunde pricka in lådan.

Pälsbollen =)


Pälsbollen  Sylvster som är 4 månader gammal


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?