tacksamhet

Denna andra gruopp fick både jag och min kolega lotta en krukväxt. jättefin. =)
mina tankar blev bara at nu kommer min pälsbollslakta växten men kanske inte.

nu blir det att hämtra min grabb på fritids  och äta mellanm¨ål hemma  innan jag tar tag i pappersarbetet som jag har väntandes på mig. har försökt att inte draut på saken men jag upplever att dt bara blir  mer och mer jobbighare att ta tag i att öppna breven man får. Det är bara tråkighetern ändå så varför öppna. Känner mig ändå lite rätt att öppna min post  vet ej varför men ibland tror jag att den bits.

Dagens aktriveterer i datagruppen 2 belv att översätta och skvira svar på utvärderingen. . Jag får ta mitt imorogn. imorgon är jag helt ensam med grupperna då min kollega Lotta åker iväg tilll ett bröllop som ska äga rum högt uppe i norrland på lördagen. Hon r mäkta stolt över att berätta att hennes son ska bära kostym. Hon har hela denna vecka tjatat  sin son om en klippning och nu är den äntligen gjortd vilket sysndes på lottas glädje idag!

få se om det blir ett inlägg senare idag.
Ha det gott annars gott folk

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?