Söndag: Fastar och har lite tråkigt

Sitter framför datorn efter att tidigare gråtit en del. Hade ett diskution som inte var rolig at ha med mamma ocg jg blev så besviken på henne.  tänker inte ta upp i detalj orsaken men min syn på henne är nu ändrad.
Hon vet fortfarande inte varför ag inte drar jämnt med min bror ..oj oj om hon bara visste.
Bara tanken får mig att rysa. ush. ja ja man var ung oh naiv men den bilden jag fick av min bror kan inte suddas ut och enbart två människor i min närhet vet om orsaken och såska det också förbli.

Var vaken rätt tidigt , Åt frukost som var två delad innan jag begav mig till tvättstugan för att ta hand om tvätten.
Nu är klockan 14:16 och jag har fastat sedan 3:30.  kl 20:06 får jag bryta fastan för dagen för att äta.

Om ni har frågoreller funderingar så bara fråga på genom att lägga en komentar.

Såhär långt in på dygnen känns det bra men nu börjar huvudet spinna och kanske en ev huvudverk är på väg.
Det är hungern som som sätter in eller ja Kaffe abstinensen som sätter in nu och kan lova er att inte dricka kaffe nu är en jobbig känsla att känna. 
I fjol fastade jag för första gngen och jag fastade den mer hårdare mer stramare varianten vilket betyder att inte ens vatten vår intas! Nu känneer jag att jag kanske ska tillåta mig vätska för jag vill inte halka efer i sstudierna som jag gjorde på grund av fastan. Jag skulle ha brytit fastan tidigare och nu måste jag verkligen vara mer försiktigt för jag behöver även hänga med i min sons energi.  Hade tänkt ta min löprunda imorse när tvätten blve klar men jag däckade och somnade en kortis.
Har pluggat lite albanska och nu känns kul att förtså mer och mer av språket. hi hi underbart.
jam shumë mirë edh lumtur për  nuk shqiptare

Ska ta en promenad nu , känns bara jobbigt att vara ensam hemma idag.
Nästa vecka kanske man får en  och annan kafe gästande människa  som vill säga grattis, vem vet?!
/ Ha det bra


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?