MÅndag : soligt Weeeeeeeeeeee

Sitter på jobbet där jag försöker hitta nytt matrial till tordsdagen och fredagens  lektioner.
Denna gång tänkeer jag fokusera på nyheter  som de kanförstå somhänder inte barq här i sverige men ävenutomlands.
Jag har ett mönster, frågamig inte varför menj ag skyller på mamma som alltid lärt mig att vara så effektiv som möjligt.
jag har ett mönster att förena nytta med nöjje så lärandet blir givande för alla deltagara oavsett vilken nivå de befionner sig på i det svenska lärda språket.

Lokal tidningen var härnyss ovh tog bild av mig och min kollega med en deltagare till lördagens tidning.
Spana in artikeln  på www.vt.se PÅ LÖRDAG!!
ANnars har jag inte mer att tillägga mer  än att det blir att baka bröd när jag kommer hem  ( Grekiskt bröd) då mitt hembakat är slut.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?