Måndag: gråmulen

Denna morgon var rätt bra i starten. Sylvester  började kräfsa efter ett ställle att göra sin anföring på och självklarty passade han på när jagi nte var i närheten.
Det var bara att sniffa sig fram till stället han hade uträttat sina behov.  Var hanmnade nu hans resultat då ? Jo , i grabben srum!
Nlir sååååååååååå irriterad på pälsbollen som inte kan göra sina behov i lådan. Jag börjar tro att det är felk sorts sand. Just nu har jag pellets ( TOALÄTT)  som ligger iådan.

Helgen spenderades hos mamma och jag fick att göra under hela lördagen . HOn satte mig i arbete i trädgården.
Ett roligt somhände var attt mamma var med i  radioprogrammet " Ring så spelar vi"
Programmledaren drog några lama skämt om chips företaget då mamma bär namnet som företaget.
Frågan hon fick handlkade om johny depp och en rollfigur som han gestaltar och inte vad det Jack sparrow.
det var någon Dill.  LEdtråden var  kräftillbehör med en pippi. 

ur www.sr.se/ringsaspelarvi  läses följande...
" Estrella Moran från Västervik berättade att dottern vid något tillfälle hade försökt få en stor chipstillverkarre att skänka några påsar med tanke mammas i sammanhanget passande förnamn, chipsen uteblev dock till förmån för några kylskåpsmagneter till mottagarens något begränsade förtjusning"

jag ville bara sjunka gernom jorden.. vad mamma inte hajjar är att radioprogrammet  ring så spelar vi  sänds över hela sverige !!!!

Lolitha

Bra & positiv artikel annars. Ibland vill man bara sjunka genom jorden när "päronen" börjar prata om vad man gjorde som liten. Fin blogg du har & underhållande. Ska försöka följa din blogg så fort jag hinner! Ha det bra.

2009-08-18 @ 15:49:38

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?