kväll

Fastan har bivit bruten för kvällen ocg jag intog min mat med mamma och son. Mamma bad om ursökt eller ja nästaniallafall genom att hon handlade mat till mig för 2 veckor. Personligen har jag kanske en 300kr kvar efter att hyran e betald och då har jag fler räkningar som ska betalas.
Imorgon komer det bli en rätt hektisk dag för mig.
Programmet ser ut som följande:
1) lämna min song till fritids och skolan
2) ringa Lena som är ansvarig för lärarprogrammet om den miss de har gjort. jag kaninte registrera mig för kursen jag börjar på tisdag.
3) Gå till socialen
4) gå till lärcentrum för upprop och påbörjan
5) hämta sonen kl 14  sedan kanske , kanske jag kan andas ut

Stressigt shema !
kommer inte ge mig mycket til spelrum imorgon så jag får vara effektiv.
Min nacke håller på att mörda mig så jag har värm värmekudden 2 gågner reda n nu och det blir en tredje gång såjag kan somna gott
Ha det bra nu

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?