frågor & svar

Här kommer lite svar och kommentarer till de frågor  som ramlat in lite pö om pö.

Maria Johansson:
ska du verkligen gå igenom ramadan iår?

SVAR
Min förhoppning är att jag ska klara av denna fastan ja men hur det kommer att gå vet inte ens jag.
Förra gången var jag mera fokuserad på att inte ge mitt ex tim någon att bråka med. mitt mål den gången lyckades med utbildningen  blev lidande. Denna gång kommer jag vara mer farsam.

Lolitha :
Bra & positiv artikel annars. Ibland vill man bara sjunka genom jorden när "päronen" börjar prata om vad man gjorde som liten

SVAR/KOMMENTAR
Tack för din komplimang. Vet att det kan bli lite fel i mitt skrivande då jag skriver medans orden kommer genom huvudet och direkt ut på tangentarna och rakt in på inlägget!
Har en tendends att INTE läsa det jag skiver och framför allt hur jag skriver.
Använder slang som jag försöker arbeta bort.
Päron är slang för ordet föräldrar =)
Ber om ursäkt för den skada jag må ha gett dig. =)



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?